ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

2011-01-26 19:41:20 / 0 kommentarer ..


Hehe, alltså jag har inte riktigt något som jag inte klarar mej utan. Jo ngn sak kanske. Men jag har inte alltid det och om jag råkar glömma dom/den grejen så överlever jag ;)

I dressyren så känns de som om jag måste ha ett par speciella Jacson benskydd. Jag har alltid dom typ. Ibland har jag testat att rida med sen skydd/andra dressyrskydd/lindor etc och när jag ridit med ngn annat så har känslan aldrig vart riktigt så bra som de är med just som benskydden x) De kan kke se finare ut om jag inte har dom, men jag får aldrig en bra känsla när jag rider med ngt annat än dom skydden.
Hehe, egentligen är de väl en mer tur grej men.

På bilden hade jag bara satt på skydden på frambenen, men jag har alltid til bakbenen oxå ;)





Och såhär ser dom ut i passform o allt. Dock är mina lite snyggare för dom är svarta ;)




Sen i hoppningen är jag väldigt rädd för balltramp, så jag har alltid boots på på vintern när vi hoppar.
Alltså de är inget som jag måste ha för att ja älskar de/de är min tur grej utan jag har de mest för att jag är så rädd för att han ska trampa sej x)

Men ja, jag har väl egentligen ingen grej som jag inte klarar mej utan .. ^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!