ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 9 - Mitt bästa hästminne

2011-01-29 22:50:21 / 0 kommentarer ..


Jag har väldigt många hästminnen <3
Kan lägga ut ngr av dom.

De var ngn dag i Juli 2009, då jag hade Puff och Jossan hade Nasi. De var typ 28 + och en underbra sommardag. Vi var i stallet hela dagen på fm och mockade och fixade och gosade med dom. Bara myste i flera timmar. Sen red vi dom och galopprrejsade och hade kul. Och sen tog vi av sadlarna och gick och bada med dom. De var verkligen kul och är ngt jag kmr minnas länge!
Låter inte som nått speciellt, men jag vet inte, jag hade så underbart kul den dagen!

 När vi galopptävlade.



Busig som han alltid har vart Puff så hade han ju såklart av mej ;) Älsklingen <3

<3


En annan dag som jag minns väldigt mkt var den 13 dec 2009.
Jag hade fortfarande min Puff och Jossan sin Nasi och Joss och jag hittade på en massa skoj i stalle som små tävlingar och så. Så nu hade vi hittat på en Luciafrukost som vi skulle ha. Så vid 7 på morronen sågs vi i stallet och åt frukost alla som hade sina hästar där. Sen red vi ut på en Luciaritt. De var en dag jag minns <3


jossan och Nasi, och jag o Puff <3


Puff <3

Sen den 25 April minns jag väldigt mkt. De var en hopptävling på Puff. LC och Laget som skulle tas ut.
Puff hade ju aldrig gått så jättebra på hopptävlingar för mej tidigare. 2009 rammlade jag av 50% av alla tävlingar jag gjorde typ x) <3 Men vi hade kämpat så mkt och så stämmde allt verkligen den här tävlingen. Klart snabbast tid av alla och 0+0 fel och vinst! Jag var jätteglad! Tror ingen förstår hur glad jag var. Hur jag äntligen lyckats visa att vi kunde, att vi inte var så dåliga, Puff och jag :)
Och så kom vi ju med i laget, de var ju oxå jättestort ;)






jag har somsagt jättemånga fler. Men tror att dessa kmr jag minnas länge.
Och jag har många med Smirre oxå, men inga som är så självklara för mej att ta upp såhär.
Men minnen med Smirre har jag oxå <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!