ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagens skrittur :)

2011-01-25 21:34:15 / 0 kommentarer ..


Skrittade ut idag barbacka. Först skrittade jag ut på lång tygel. Vi skrittade på en ganska mörk väg. Och så vet jag inte men han började slänga med huvudet lite, sen lugnade han ner sej och sen fick han nå dampryck och började småbocka :') Hehe, jag bara skrattade åt hur han höll på, för han var ju glad, han försökte ju inte kasta av mej. Men han var så gullig för han gjorde nå gljud som " iiihhhii" kan inte förklara men de lät så kul och så kasta han med huvudet och bocka iväg åt sidan. Gull hästen :') Fast sa ju åt honom ändå att han inte fåt bocka o sånt för tills slut blir de ju riktiga rodeobockningar. Som isommras gjorde jag inget åt honom när han småbocka så tillslut gjorde han ju riktiga bockningar. Men har lyckats vänja av honom igen (tog bara ½ år hehh... ).
Aja, sen skrittade jag lite på kort tygel och han var superfin :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!