ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

De blev en skrittur ist :)

2011-01-16 20:18:46 / 1 kommentarer ..


Går ju inte att rida ngn stanns nu så jag fick skritta ut barbacka ist. Lika mysigt de :) Först skrittade jag på lång tygel i 10 min. Sen försökte jag att göra skänkelvikning på lång tygel. Kan inte säga att de var världens bästa skänkelvikning, men han flyttade sej ändå :) Sen tog jag tyglarna och jobbade honom i skritt på vägen. Red lite sicksack skänkelvikning innan jag gjorde lite öppna och sluta längs med långsidorna. Tillsist försökte jag mej på ngr diogonal slutor, och de gick faktist jättebra! Han flyttade sej jättefint. Han har verkligen lätt för slutor :)


Bild från idag :)

Kommentarer
Julia

Det är han väldigt bra på, alla skolor har han alltid haft lätt för,:D det är så bra!

2011-01-16 21:20:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!