ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dum, men ändå snäll ^^

2011-01-13 20:17:05 / 2 kommentarer ..


Hehe, gick väl lite blandat idag på hoppträningen ^^ Han var hur fin som helst när vi trava och galoppera fram, sen red vi tsm lite på volten i trav och flyttade in framdelen innanför voltspåret. De gjorde han super och var jättefin! Sen red vi utan stigbyglar i trav ut genom hörnet och ställ om och flytta skänkelvikning in till kvartslinjen och flytta ut till spåret igen, där man skulle fatta galopp och galoppera över 2 hinder på långsidan med 5 glpsprång imellan. Skänkelvikningen gjorde han bra, sen när jag vände upp mot hindret blev han ashetsig! Så jag gjorde minst 1000 halvhalter och han tog dom inte. Hindret var typ 10 cm högt och han rusade emot de som om de var 110. Usch vad jobbig han var. Och han lugnade inte ner sej heller. Och han lixom började tagga och fnysa typ. Och var helt hetsig. Han var typ het. Och fatta Smirre, som är värsta slöhögen ibland blev het x) Alltså, jag är verkligen inte van med de xP Så fick jag rida massa galopp, halt, rygga galopp, halt rygga, galopp, halt rygga osv.
Aja sen hoppade vi ngn bana. Inge högt alls. Mesta låg på kke 70. Hoppade ett hinder på 1 m och en oxer var ganska lång, annars pyttehinder x) Men de var styrketräning. Och de gjorde han jättebra! Då vart han lugn igen ;) Men förstår att han blev så för han har ju inte hoppat på nästan 3 veckor. Aja rätt nöjd iaf :)

Blev värsta romanen nu men (A)


(arkiv bild)
<3

Kommentarer

vilken fin häst :D

2011-01-14 17:17:35

Du får ta och skicka bilderna på dd snart, ;)

2011-01-15 10:06:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!