ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Enets Smirnoff är för grym !

2011-01-29 22:12:09 / 0 kommentarer ..


3 ord bara : Sjukt fin idag!!
Eller om jag ska skriva med mer ord så, Vi åkte ju och träna för Anna idag och Han var verkligen jättefin. Lösgjord och fin, han har fått till mkt mkt bättre steg nu och har jättebra schvung och takt. Mkt bättre än på länge, tror de beror på massagen och att vi åkte till Håkan.
Först red vi massa lösgörande på volten, sen red jag igenom LB:1 eftersom att jag ska tävla de nästa söndag.
Och jag är taggad kan jag säga till tävlingen nu, fatta om han är såhär fin då. Ja då kan de förhoppningsvis bli poäng ;) Dock är ingen häst lika bra på tävling som dom är på träning så. Är faktist lite nervös :s Ganska sällan jag är de, mest är de lite pirr och de är bara bra att jag är de för jag gör om de lixom och blir bara mer taggad och "på" då. Ska bli spännande att få se hur de går.



Bild från våran sista tävling 2010 <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!