ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Fina killen (L)

2011-01-14 21:35:21 / 0 kommentarer ..


Kom ner ganska sent till stallet så mamma mocka, och gjorde all mat + vatten. Tack mamma! :D Så fick jag borsta ! (Y) Sen red vi i ridhuset för de är för kallt för att rida ute nu. jag fryser om de är 5 - lixom, alltså dör jag ute nu när de är 22 -  ...
Aja red som sagt i ridhuset , red bara lång och låg. Ibörjan var han ovillig men efter bara 15-20 min mjuknade han och sen var han jättefin. Han blev riktigt lång,låg och rund!  så började jag galoppera och då vart hans galopp nääästan 4 taktig :/ sen bröt han av utan att jag gjorde nåt så då smällde jaag till honom med spöt och jävlar vilken fart det blev på han xD Riktigt räser :D  Me efter en stund blev han även mjuk i galoppen :)
Mkt nöjd med honom. Imorron blir de lite xtra träning, för då ska jag träna för Anna! :D



hehe asgammal bild x)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!