ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Glad!! :D

2011-01-26 20:12:20 / 0 kommentarer ..


Idag blev det ändrade planer så jag fick ta Smirre idag :)
Så jag red i ridhuset,  gick inte att rida ngn stanns ju! Först skirttade jag lite påå tygel och flyttade i sidan. Sen började jag trava och rida lätt. Och han gick så fint! :D Lång och låg och rund direkt! Och helt på tygel, ibland slog han upp huvet men de var trots allt första gången på 1 vecka som han blev rider på riktigt :) Så jag red lite på 8-volter och försökte få ännu lite bättre schvung. Flyttade lite i sidan i traven oxå, och ibörjan gick han emot men sen gick han kvar i formen. Sen tog jag bara en liten galopp i båda varv. Och den galoppen!! Ja vad ska man säga, Underbar!! Serriöst de blir 10:or på den galoppen nu ;) Nej kanske inte men den var riktigt härlig. Bästa galoppen som jag kännt att han haft. När jag fattade galopp och galooppera så satt jag och skrattade för gu vad de gick bra!! :D Sen var han ju lite på tårna och dom hade hopplektion på andra sidan så här o där blev de ngr bocksprång. Annars var han superfin!
Jag sitter fortfarande och ler nu x)

Gud vad han är bäst ? <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!