ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Jag har roliga rubriker

2011-01-18 22:01:45 / 0 kommentarer ..


Dressyrspecialen slutade 20 över 8. Så jag kmr hem typ halv 10. Så har inte hunnit vara hemma så mkt idag.
De gick iaf inte bra på träningen idag. Ibörjan gick de väl okej, men efter ett tag började jag kräva lite mer av honom och då slog han av och började bli lång och seg. Så slog jag till honom med spöt och då var de en jäkla fart på han. Fick sitta och proa hela tiden för att han inte skulle gå över igalopp. Sen var han jättetjaffsig och ja :(
Men så travade vi av på volten och då var han iaf jättefin och släppt till :)
Man får ju vara glad över de lilla :)


<3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!