ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Pigg ponny ;)

2011-01-21 20:43:46 / 0 kommentarer ..


Var ute och gick idag med Smirre. Hehe, glad att jag inte satt på kan jag säga x) Haha, han studsade fram nästan x) Jätteglad ju, men ack så pigg! Gick och tacktade, hoppade till för minsta lilla, slängde hit och dit med huvudet, men öronen rätt fram hela tiden.
Han är ju lättmockad i vanliga fall. Men idag vet jag knappt om han var inne! Gick på 10 min att både mocka och fylla på med nytt spån. Skönt ju ;)
Imorron är de fotbollscup, och vårat lag kmr vinna hela allt! Nej de kmr vi inte, för på cupper blir vi alltid så oseriösa x) Men de är ju då man ska flumma och ha kul bara! Vilket vi alltid har!
Vi spelar vår första match 18.00 och våran sista match 11.35 , nice (Y)
Kan ju inte ha Smirre imorron , synd :/<3




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!