ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

skitont!

2011-01-14 21:57:19 / 0 kommentarer ..


Usch, idag på sista lektionen har vi ju idrott. Så stog jag bara och pratade , gjorde inget och så bara högg de till i ryggen. Gjorde skitont. Så gick jag på stan och hade suuuuuper ont! Sen åkte jag till stallet och då kände jag inte så jättemkt men fortfarande ganska ont. Så red jag och tänkte inte på de . Sen när jag skrittade av högg de till värre än någonsin. Jag kände för att skrika rätt ut. Usch x( Så nu har jag tagit alvedon, har nån värmegrejs på ryggen och så har vi smörjt in ryggen oxå. Ändå hugger de lixom till med jämna mellanrum. Hände typ samma när jag fick nackspärr i sommras, gjorde inget och så bara högg de till i nacken, så had jag ont och nackspärr i 4-5 dagar. Hoppas inte detta sitter i så länge... :(


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!