ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Solsidan (Y)

2011-01-16 21:18:46 / 0 kommentarer ..


Kollade nyss på solsidan, bättre "skämt"program får man leta efter ;)
Ska väl sova snart. Imorron äre ju skola :( Den här helgen gick så fort! Hann ingenting som jag ville/skulle göra.
Hade tänkt smörja allt i stallet, dock hann jag ej. Skulle ha pluggat massor med matte, hann inte. skulle läst 5 sidor i Fysikboken, hann inte. Ville redigera lite bilder i PS för de är ju kul, hann inte. Alltså de ända jag gjort den här helgen var att rida, och hjälpa till på tävlingen idag...

Aja, tar igen de imorron då jag har hästledig dag ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!