ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Väntar på mat! ;)

2011-01-24 19:17:56 / 3 kommentarer ..


Luktar gott från köket. Tror de blir kyckling <3 (a)  Lax, Musslor och kyckling de är goda grejjer dä ;)
Klev nyss ut ur duschen för jag har ju vart på träning. Sen satte jag mej i rummet och bytte till ett blått skal som jag blingade till lite (a) Lite tråkigt för att typ 3 st till hade fått en Xperia , och alla har ju rosa skal, sp jag kände mej tvungen att byta (a)
Ååh, jag vill sågärna åka till Smirre nu, men de är nästan försent och så är jag dödstrött så jag tror jag lägger mej 9 idag (a)


Får man vara så fin som du ? <3

Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN! http://stockholmsjenna.blogg.se/

riktigt fin pålle! :)

2011-01-24 20:23:26

Jättefin! :)

2011-01-24 20:46:12

Söt Pålle :D

2011-01-27 13:18:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!