ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Veckans ponny

2011-01-22 14:41:16 / 0 kommentarer ..


Nu var det ett bra tag sedan jag gjorde "veckans ponny". Så nu kmr det!


Robin!
besök Mathildas blogg: http://Ponnyunge.blogg.se

Jag har inte träffat Robin så många gånger meeen. Och han är jättesöt! :D Lika tjock som Puff var oxå är han ^^
Men ja vet ju inte hur han är att rida så jag kan inte uttala mej om det. Men han är duktig på att hoppa har jag hört. Han är ju ridskolehäst men brukar ändå vara ute och tävla mkt. Om jag får säga de sj tkr jag att Mathilda rider honom bäst av alla jag sett ^^
Och Mathilda älskar ju rosa så han har typ jämt på sej de. Jättesöt :D





hitta inga mer bilder på han haha.
Men visst är haan söööt ? :D

Grattis!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!