ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bilder

2011-07-21 13:08:48 / 1 kommentarer ..


Några stoppade bilder från igår.
Aja, fast han är en envis newforest ponny så hoppar han ganska fint ändå tycker jag (:



Dett stannade han två gånger på.

det här stannade han också en gång på.

Det här flöt han ut på en gång också.



Som ni ser så stannade han bara på dom lägsta hindren som inte var ett dugg tittiga. Och han stannade enbart för att han var lat och kollade om han verkligen var tvungen att hoppa. Sen vågade han väl inte stanna mer för då var jag så arg på honom . x)

Kommentarer

riktigt härlig blogg verkligen:D

2011-07-21 18:55:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!