ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

heldag i stockholm

2011-07-23 21:17:24 / 0 kommentarer ..


Kom hem för en liten stund sen. Känns som om jag tillbringat hela dagen i bilen haha! Dock har jag ju inte det då det inte är sååååå långt till sthlm (ca 2 timmar). Var iaf jättetrevligt där! Varmt och skönt också! Måste börja åka ner oftare till Sveriges vackar huvudstad känner jag. Är faktist bara där ett fåtal gånger om året. vissa år blir det typ 1-2 gånger ? och dom gångerna går jag oftast på Grönan ;)

Imorron ska Smirre skrittas först och sen på kvällen ska jag rida programträning för Roger igen! LA:4 rider jag. Superkul då Roger är den grymmaste domaren jag träffat! Han är så duktig i det han gör. Vet precis vad som fattas för att , det kan vara något minimalt som jag aldrig ens har tänkt på. Tex om jag skulle tänka lillfingarana in mot varann, och plötsligt så gick det 1000 gånger bättre trotts att jag bara flyttat händerna ngn centimeter. Vissa människor är helt magiska på att se sånt där!

Ska smörja min sadel och lite sånt till imorron. Vi ska ha vitt då om ni undra (;



Ska prova mina nya till vänster (protector). Dom från schokemöhle har jag fortfarande inte lyckats lista ut hur jag ska göra för att den där flärpen inte ska sticka ut. Jag är mest inne på typ ... dubbelhäftande tejp x) Aja. det löser sej!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!