ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss!

2011-07-26 22:17:00 / 5 kommentarer ..


Jag vill verkligen hissa Whitaker-benskydden! köpte ett par röda i våras, och det är dom bästa jag någonsin ägt! Helt grym kvalite och passform. Något jag verkligen kan rekomendera och jag ska helt klart köpa ett par vita och ha på tävling.

745 :- finns dom för på cheval ridsport, billigaste jag hittats hitills. Och jag tycker det är ett helt okej pris ändå med tanke på den grymma kvaliten!


                                                                        Smirre i sina röda :) (har ett par i bak också som inte syns)

Kommentarer

Fin blogg:D!!



Dom är sjukt snygga dom benskydden!!;)

2011-07-26 22:35:48

men guuuuuuuuuuuuuh vad fiiiina bilder på hästen, o jättefin header.

kul att läsa om hästar, denna bloggg ska jag följa, jag red massa förr men slutat nu pga rädsla.

2011-07-26 23:42:35

Fin blogg! :)

Kram

2011-07-26 23:53:14

Gaaaaalet fin blogg du har! :D

Kram

2011-07-27 00:10:57
Alma

älskar din blogg!!

Jag har ett önskemål på frågestund! :D Men hur som så tror jag att din blogg kommer kunna bli stor!

2011-07-27 10:45:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!