ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

kväller

2011-07-24 23:42:12 / 3 kommentarer ..


Har haft bloggtorka idag så ni får komma med förslag och ideer så blir det bättre uppdatering imorron!

Ska ta en dusch nu och sen ska jag försöka sova. Ska upp tidigt imorron. 9 kommer hovslagaren och då ska lilla Smirre få nya skor :') Han ska få vila imorron också för Isabell gav honom massage idag. Och då passade det bra att vi skor honom också när han ändå måste vila imorron. Hon sa att han var lite stelare i vänsterbog och höger bak. Och det hade jag ju kännt när jag red också, men det var ingenting egentligen och det ska vara borta nu. Hoppas på att han är ännu finare i Småland!
Han är så go Smirre! När Isabell håller på och masserar och så hänger underläppen och han sluter ögonen, gulle! Och när hon håller på med halsen osv så ska han ju vara snäll tillbaka och naffsar sådär som hästar gör mot varann när dom kliar manke. Han är ju så tacksam och så vill han vara snäll och klia Isabell tillbaka hihi (:



GRYM

Kommentarer
jozze-Hästar/Vardag http://jozzeslife.blogg.se/

Tack så mycket och detsamma :)

Har du bloglovin, vi kankse kan följa varandra?

2011-07-24 23:51:57

Sv ; Tack, din blogg var också jätte fin, otroligt söt häst! kram

2011-07-25 00:03:54

sv; tack, din med ^^

2011-07-25 08:19:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!