ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nästa köp

2011-07-27 12:00:00 / 0 kommentarer ..


Mitt nästa köp ska lätt bli detta rundsydda remonttränset



Har letat som jag vet inte vad efter ett rundsytt remontträns hur länge som hellst. och förra gången jag var inne på Hööks hittade jag ett! Weeei!! Detta ska jag lätt köpa, var ganska mjukt läder (eller ah, allt är relativt) och det var mycket billigt.
Detta ska jag lätt köpa såfort jag får tid att åka ut till Hööks.

Vad tror ni, kommer det bli snyggt på Smirre ? (:


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!