ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nya lindorna

2011-07-19 22:03:41 / 1 kommentarer ..


Fleecelindorna jag köpte för några dagar sen var ju förlånga. Men det är nästan alla lindor jag köper. Han har ju minismå framben. Men eftersom att jag bara köper fleecelindor gör det ju ingenting att dom är lite förlånga för jag brukar klippa av dom. Dock Shokemöhle lindorna jag köpte var 3 m och det var bra längd åt hans ben. men dom från Protector var 3,7 m (tror det var nått sånt). så dom fick jag ju klippa av en bit. Tog med dom till stallet för att prova om dom passade.

Iaf här är dom på!



(lindade lite slarvig för skulle ju bara kolla om det var rätt längd)

Till vä Protector, till hö shokemöhle.
Lite besviken faktist på shokemöhle så det man ska fästa med var för långt så det blev en "flärp" över, och vanligt så brukar man ju kunna sätta fast den i fleecen för kardborren fastnar i fleece ju. Men det gjorde den inte ... :/ Så lite fult är det ju att rida med en flärp hängande.


Kommentarer
amanda

Man kan ju tycka att schockemöhle-lindorna borde sitta bra och så, eftersom att det är ett såpass bra märke ändå. Jag har två par lindor därfrån, men de ser inte ut sådär.. :)



Däremot ett par billiga lindor köpta på granngården såg ut såhär;

http://dayviews.com/#!/baraponny/485148642/

Jag sprättade och sydde fast kardborren igen så att de sitter jämnt. Lite jobbigt var det men nu går de iallafall att använda. Flr man vill ju inte klippa av detdär som sticker ut direkt.. :o

2011-07-20 16:41:16
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!