ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Önskeinlägg

2011-07-21 12:20:00 / 0 kommentarer ..


Det har varit några som önskat att jag ska visa hur man gör en donut. Visst kan jag det!

Före första så behöver du :



Hårspary (Ej nödvändigt, men blir 1000 gånger snyggare om du har)
Pärlöverdrag, glitterstenar eller liknande. (Blir så tråkigt utan och inget speciellt liksom)
donut. Finns på dom flesta affärer och brukar ligga mellan 60 och 100 kr.
hårsnoddar. Flera st! Minst 3 (hittade inga när jag tog bilden)
hårspännen , finns väl billiga på HM. har inga hemma just nu tyvärr...

ha en medhjälpare (eller vad det heter) , det blir inte snyggt om du försöker göra på dej själv. jag var dock tvungen att göra det nu. därav blev det inte snyggt. och det var svårt att knäppa kort xD

Först sätter du upp ditt hår i en vanlig hästsvans. Ganska långt nere. Tänk på att du ska kunna få på dej hjälmen. Har du tjock hår kan det nog göra lite ont när du sätter på dej hjälmen. som  tur är har inte jag det :D


Sen trär du donuten över hästsvansen. jätte enkelt ;)



sen tittar du ner så att håret rammlar över donuten. du (eller den andra då) måste rätta till så att håret ligger och täcker över hela donuten.
(som sagt var jag själv = jag inte såg om det täckte hela)



(detta är INTE bra heheh ... men ni fattar iaf hur ni ska göra !)

Sen tar du en till hårsnodd och sätter över så att håret ligger över donuten. Det är nu ni har hårspray och fixar till så att allt ser snyggt ut. det är inte snyggt när hårstrån sticker ut ;)



Håret som blir över flätar ni och så lägger det som en slinga runt donuten och fäster med hårspännen. Det är SKITSNYGGT! Meeeen jag kan inte göra flätor på mej själv så jag satte bara undan håret med en hårklämma. Sen trär ni pärlöverdraget över donuten , fixar till så den sitter rakt och så. (:



KLAAAART :D

Somsagt blir det myyyyycket snyggare om man är två.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!