ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Resan

2011-07-26 15:07:30 / 0 kommentarer ..


Imorron bär det av mot Småland somsagt. Är heltaggad och har peppat inför det här i månader, enda sedan jag anmälde mej, vilket var i Maj ...
Vi börjar bila neråt landet runt 9 på morgonen imorron. Räknar med att vara i Nyköping 12-1 där vi har släkt. Då tänkt vi lasta ur Smirre så han får sträcka på sej och gå i hage medans vi badar ;) Tar nog en två timmars paus och fortsätter sedan att bila neråt. Tror det tar ca 3 timmar från Nyköping till Gränna där vi stannar med Smirre. Rider honom på deras utebana och låter honom gå i hagen. Där ska vi även sova över. På torsdagen är det chill. Kanske åker in till gränna och kollar lite, om det finns någon hästaffär där ? och så bilar vi ner sista sista biten till tävlingsplatsen. Ligger nog ca 2 timmar ifrån Gränna. Rider honom där och är med på invigningen. Stallar in honom och sen åker vi och checkar in på vårat hotell. där vi har gratis internet så ni kommer få daglig uppdatering! Bra va ? Sen tävlar jag ju på fredagen , första starten klockan 14. Så jag hoppas att jag hinner gå på alla hästaffärer dom har där nere. Enligt ryktet så sägs det att dom har riktigt bra butiker!
Tävlar fre-lör-sön och sen åker vi upp till gränna igen på söndagen. sover över och bilar sista biten hem på måndagen.

L Ä N G T A R !



Min snygging!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!