ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

sista dagen hemma!

2011-07-26 09:46:05 / 2 kommentarer ..


Wiii, Imorron åker vi!! :D Idag blir det full rulle! Allt ska packas och städas, tävttas. Vi ska åka till Anna och lösgöra honom.  Vi kommer vara igång hela dagen.  Ska snart äta frukost, sen ner till stallet. Gå med honom, packa allt i stallet. Smörja allt i stallet. Åka hem och äta och ner igen. Lasta ponnyn och åka till Anna. Duscha honom där och göra honom fin (dock hoppas jag innerligt att dom har duschspilta osv där nere i Smålad!) . Sen ska det packas  även här hemma och smörja allting.



Haha, bjuder på en bild från i vintras. Det var tävling då, vinst på 69% (:

Sötponny!!

Kommentarer

hoppas du får en fin dag, vad ska du hitta på idag då ? =)

2011-07-26 09:55:28
julia

Vi ses imorgon:)

2011-07-26 11:18:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!