ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

startlistorna

2011-07-20 09:37:09 / 1 kommentarer ..


Igår kom äntligen startlistorna för SM ut :D Startar i typ mitten varje dag. Tydligen var jag anmäld på LC hoppning på söndagen också ? Haha, det hade jag ingen aning om att mamma anmält mej till x)

Aja, först rider jag ju en LA:1 på Fredagen och har startnr 8 av 22 st (starttid 14:06)
 

Sen på Lördagen rider jag först en LB:0 (som ingår i LB kombinationen). startar som nr 6 av 9 st (starttid 08:50)



Efter LBn är det utställning någon gång under dagen/EM.
Och sen är det LA:4! SMklassen. Startar som nr 19 av 25 st . (starttid 14:14)



Och på söndagen startar jag först en LC A:0/A:0/A hoppning. Startar som nr 17 av 28 st.



och så hoppar jag ju en LB A:0/A:0/A. Ingår i LB-kombinationen. Startar som nr 2 av 22 st.



ååååh jag längtar :D Kommer bli så kul! Vi ska ju stanna till nere i Gränna och sova över där på vägen ner. Och Gränna in my heart typ! ÄLSKAR det stället!


Kommentarer
julia

Jag kommer ner till vetlanda lördag söndag irma, måste flyttstäda och jobba på fredagen :/ frågan är om jag hinner/orkar åka så jag är framme till LB0an men jag hör av mej till dej :D Bara 1,5vecka kvar nu !!!:D

2011-07-20 16:10:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!