ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Update

2011-07-22 19:47:24 / 0 kommentarer ..


Har varit lite låg uppdatering idag. Men men, nu skriver jag iaf! Efter att jag skrev det senaste inlägget sommnade jag direkt i soffan när jag la ifrån mej datorn. sov fram till klockan 6 hehe. Trött ? Ja man skulle nästan kunna tro det. ;)
Vi åkte en snabbis till Valbo och gick på valbo ridsport och Hööks samt lite "vanliga" affärer. Inne på Valbo ridsport fick vi med oss en salva (vet inte vilken x) ) , en Vit Jacson tävlingskjorta. Och så en vit och röd Equiline skjorta. SKITSNYGG! hihi, jag älskar den :') Inne på hööks fick vi med oss ett tvättmedel, en filt till hundarna och så Tobbe Larsson pälsglans. Jag som alltid har varit emot Tobbe Larssons grejer och tycker att dom är så fåniga och löjligt dyra. Men men, inför utställningen har jag köpt massa såna där töntiga grejer för jag vill att han ska vara heeeeelt perfekt!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!