ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Visste du att ...

2011-07-18 16:43:00 / 0 kommentarer ..


jag är mörkrädd. Men det är väl dom flesta ? Fast det jag är allra mest rädd för låter ganska ... udda ?
Min största skräck är när jag är vaken och alla andra har gått och lagt sej sent på kvällen. Så ska jag släcka, men det går ganska bra, fast jag skyndar mej in i mitt rum när allt är släckt. och så går jag fram till fönstret för att dra ner rullgardinen och stänga fönstret som stått öppet över dagen. Det som jag är mest rädd för då är att någons annsikte ska dyka upp utanför fönsterrutan. Ni vet Pelle svanslös ? Dom som spelar Bill och Bull i den serien. Det jag ser framför mej är att någon av Bill eller Bull ska dyka upp i hörnet av fönstret och titta in och le. Alltså, jag är så jäkla rädd för det. Varje gång något löv blåser utanför är jag beredd att skrika högt. uuuh, så läskigt. Så det brukar sluta med att jag drar ner rullgardinen fort som satan och se kastar mej upp på sängen och kollar så att det inte är så att inte någon av dom hann in innan jag stängde fönstret.

Visst låter det galet va ? Men det är min värsta mardröm, andra saker har jag inget problem för, gå upp på vinden själv, gå i skogen själv på natten, möta någon läskig person... Men just dom som spelar Bill och Bull i Pelle svanslös är jag livrädd för, alltså helt livrädd för. Tyckte dom var läskiga när jag såg det programmet när jag var liten med... Normalt ? Njaaaa

 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!