ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lite fler tävlingar inplanerade!

2011-06-20 15:00:00 / 1 kommentarer ..


Gick ju bra igår och redan när jag kom hem satte jag mej framför tävlingsdatabasen och sökte efter fler tävlingar. Nu är hela sommaren inbokad med träningar och tävlingar. Grymt roligt!

Såhär ser det ut just nu -
1-3 Juli. Träningsläger i Huddik med utvecklingsteamet. för Fredrik B.

5 Juli. Lokal kvällstävling i söderhamn. LA:1 . Tänkte att det kunde vara mysigt att åka på, en lätte tävling efter en hård träningshelg och så.

9 Juli. Lokal dressyr i Insjön. LA:1
10 Juli. regional dressyr i Insjön. LA:1 och Lag 03. (om vi inte kommit längre för isf startar jag Lag03 oh LAP:1)

16 Juli. regional hoppning på Gfrk. LC clear round och LB två faser.
17 Juli. regional hoppning på Gfrk. LB två faser.

28-30 Juli. New forest SM. Ja ni vet redan vad jag startar för klasser ;)

Vi ska även nästa måndag (inte idag, om en vecka) rida programridning för Roger *någonting*. Då ska jag rida LA:4.

Efter nf-SM ska han få ta det lugnt i ngr veckor, vi ska nog skritta honom i en/en och en halv vecka.

Sen kör vi igång igen så vi är bättre än någonsin till hösten! Vet inte om jag kanske startar någon tävling i slutet på augusti.



Första tävlingen <3 Tror att Borlänge ska ha ngn lok/reg dressyr i Aug. Den vill jag åka på isf! Deras tävlingar var jätteroliga!

Kommentarer
Mathilda Medryttarn'

HAHA, har du sett att dressyrmopparna har länkat dig som en trogen bloggläsare? xD rolf ^^,

2011-06-20 16:15:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!