ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bad update

2011-06-29 18:46:28 / 0 kommentarer ..


Sorry för att uppdateringen har varit kass idag. Men idag har det helt enklet varit för fint väder för att sitta vid datorn! Helt underbart har det varit idag, Sommar! 30 + är bara för bra det!
Hursom så uppdaterar jag nu iaf ? Dagen har tillbringats ute såklart. Snart kommer några släktingar som ska äta här och sen åker vi till stallet. Smirre fick massage så ska bara gå ut och gå med honom. Vilma var suuuuupersnäll och mockade + tog in Smirre åt mej idag. Tack tack! :D När vi har ätit upp åker vi somsagt till stallet. Faktist (;o) så är jag rätt glad att jag inte har någon träning eller ska rida krävande idag. Det hade varit för varmt och ingen av oss, varken jag eller Smirre, hade fått ut något av det då vi inte hade kunnat prestera vårat bästa.

Nu måste jag gå, skriver mer ikväll!



En bild från terränghoppningen igår! Bla fler sånna bilder ska ni få ikväll!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!