ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bra ridtur på våran 1-årsdag!

2011-06-24 21:25:20 / 1 kommentarer ..


I stallet borstade jag av Smirre, som var på myshumör idag igen. Goshästen <3 Älskar när han bara vill stå och gosa, följer efter en vart man än går och såfort man stannar står han där och trycker in huvudet i magen och säger "gosa med mej" typ.
Sadlade honom och tog ut honom för en kort otografering. Han var väl inte på bästa humöret för fotografering dock, men någon bild vart väl bra! Sen red jag ut. Red på lite småvägar runt i Lerviks-skogen. Och mums säger jag bara! Hur mysig som hellst var han och rida idag!Pigg som vanligt, men ställde bra och väl igenom åt båda hållen. Flyttade bra för skänkeln och gick både öka och minska. I galoppen skrattade jag rakt ut (när ingen hör mej är det okej ;) ) S Å F I N! Lång och låg, sammlad, ökad, allt satt perfekt! Rund och fin och väldigt självbärig var den idag. Kanske en present från Smirre ? Var ju faktist våran 1-årsdag idag.

Färskt midsommarbild från idag!


Kommentarer

Fin blogg :) Gillar designen!

2011-06-24 22:01:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!