ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagen med Mathilda

2011-06-28 16:51:40 / 0 kommentarer ..


Min cykle var i stallet så Mathilda kom förbi och skjussa mej. Typ 100 meter, sen tog energin slut ;) Så jag skjussa resten av biten, och det gick ju såååå bra. emellanåt skrattade jag så jag fick ont i magen.

I stallet gjorde vi iordning Smirre och började skritta honom. Sen börjae jag först hoppa lite terräng med honom. Och om han tyckte et var kul! Jäklar va han taggae mot hinren och hoppae av långt ifrån, och det gick inte fort nog att komma fram till hindren heller ... x) Sen bytte vi och så fick Mathila hoppa lite hinder på honom också.
Skrittade av honom och duschade honom. Sen skulle vi mocka, och eftersom att vi mockar på två helt olika sätt så elade vi upp boxen och tävlade om vem som mockade snabbast. Självklart vann jag ;) (att det berodde på att et inte var så bajs eller kiss på min sida och att hennes sida var mycket skitigare hör inte hit ... )

Efter det cykla vi till macken och Mathila böjd mej på glass. Sen när vi var hemma vart jag sugen på en till glass så jag hämta pengar och så cyklade vi tillbaka till macken för att köpa mer. Köpte två galssar, chockla och Fanta. Vadå sockerberoende ?

kameran ladda ur så ni får bilder ikväll!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!