ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss/Diss med tävlingen 18-19

2011-06-21 22:21:24 / 0 kommentarer ..


Hiss:
*Snygga hinder, hade gjort snyggt med björkar osv brevid träden (dock om det blåste rammlade dom omkull, som dom gjorde för mej i laget)
*Snygga rosetter och ett extra plus för priserna!
*Bra framhoppning/framridning
*Bra speaker

Diss:
*Liten utebana, blev som en innehoppning fat det var ute
*Statuen var lokal, men banorna var byggda som regional. Inte för att det var något problem med det men om man åker dit för att hoppa lokal kanske vissa inte är redo för regionala banor.
*In/Utsläppet var krångligt. Man krockade typ och dom hade en eltråd eller något liknande som dom satte för, och funktionärerna hade dålig koll på den där tråden ibland ...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!