ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lång dag i stallet

2011-06-26 15:24:33 / 1 kommentarer ..


Gick upp halv 6 ... Blir deprimerad bara av att jag tänker på att jag gick upp så tidigt xD Stalltjänst som var chill, så han göra allting och rida ut med Mathilda. Smirre var riktigt fin. Mjuk och härlig! Efter idturen tog vi in lite hästar och sen runt 12 åkte jag och mamma ut till Valbo. köpte lite grejer dock hade Valboridsport stängt :/ Köpte mat på Mc och åkte sen tillbaka till Lervik. Hjälpte till att göra iordning ridhuset för Hanchen träningarna börjar ikväll redan. Sen åkte vi hem och jag har bara tagit det lugnt sen dess. Trotts att det var ovanligt lätt stalltjänst är det en grymt trött Irma som bloggar nu ...




Bebis <3

Kommentarer
Matilda och Elin - HÄSTBLOGGRE! http://teampf.blogg.se/

Var med och tävla om dom nya magic brush borstarna här: http://teampf.blogg.se/2011/june/bloggtavling-magic-brush.html#comment

2011-06-26 17:56:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!