ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Massage

2011-06-22 21:17:20 / 1 kommentarer ..


När vi var i stallet fick vi tag på Isabell. Så hon masserade och kollade igenom Smirre. Han var lite stelare än vanligt (som vi tror berodde på hoppningen och att vi inte ridit igenom honom på länge). Men efter massagen så blev han väldigt mjuk i musklerna. Isabell visade även hur jag skulle stretcha bogen, så nu har jag fått lite till att stretcha ;) Imorron ska jag bara skritta och sen rida som vanligt.
Har även fotbollsträning imorron så jag får försöka hinna med stallet på morgonen/fm. 

Brukar ni ge era hästar massage eller något liknande ? Vi brukar försöka göra det när vi inte har någon tävling på länge (:



Typ en sån här tvärnit kan ju ha gjort att han är lite stelare än vanligt ...

Kommentarer

Spader masseras på frambenen före varje pass pga senskadan hon fick i vintras

Mest för att jag är så jävla rädd att den ska komma tillbaka :)

2011-06-22 22:17:29
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!