ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Svar på tal

2011-06-19 16:03:04 / 1 kommentarer ..


Kan svara på en kommentar som kom upp idag. Eftersom att du är anonym så svarar jag i ett inlägg (:


Står - varför fortsätter du hoppa LB när du märker att han inte är klar för det? Det är bara synd om honom ...

Han är klar för det. På träning hoppar vi LA-banor felfritt och han hoppar helt super. Men på tävling är det mej de är fel på. Jag blir mesig på tävling och låter honom stanna. Och han är en envis  ponny ? Klart han tar chansen att stanna om inte jag är helt övertygad om att vi ska över. Han är lite lat så, gör ingenting om han inte måste och om inte jag är helt helt 100 på att vi ska över. Då är det ju klart att han stannar om jag är osäker ... ?
Ser du ju idag, vi kom runt med ett skitstopp och det var mitt fel för jag red inte perfekt mot det hindret. Han är redo för LB och har varit det ända sedan februari.

och btw, om jag vill veta om vi är klar för någon klass frågar jag min A-tränare, inte någon anonym ute på internet.

Kommentarer
Julia

Jaa Ni är helt klara för den LB de har Smirre varit sen han var 6år och jag hade honom så det är inge snack om :)

2011-06-20 08:59:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!