ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Underbara Smirre!

2011-06-25 19:55:22 / 0 kommentarer ..


Helt grym var han idag!
Red fram och han var helt okej, varken "wow-känsla" eller dålig känsla. Men så började vi jobba honom på volten sen. Och jag red ju för Anna ;) Hon är verkligen helt grym och ser såna saker som inga andra tränare ser. Så det lossnade betydligt och jag fick honom mycket mer jämnsidig. Alla "problem" eller vad man ska säga, våra svagheter jobbade vi nästan bort. Och bitvis fick han till en sån jäkla bra gång. Tror nog aldrig att jag har haft sån gång på honom. Man måste jobba på Smirre, men när man har kommit över den tröskeln och fått honom att vilja jobba får han till ett riktigt bra steg. Nu gäller det bara att få till det oftare på träning, och sen få till det på tävling.

Galoppen var verkligen helt underbar också. Och skänkelvikningarna är så mycket bättre nu! Nu korsar han verkligen!
Behöver jag säga att jag är helt salig över passet ?

mamma klickade över 400 bilder, så ni kan få vänta er en bildbomb ikväll!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!