ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Duschen

2011-03-27 21:38:37 / 0 kommentarer ..


Lagomt trött är man. Ska bli roligt att gå upp till skolan imorron. fast ne.
Har gjort filmen nu. Laddar upp den på yt imorron. Nu ska jag göra mej iordning och duscha. Sen soooooova!
Alltså, jag är fortfarande så glad att jag hoppar runt här hemma. Han var ju så himmla duktig! Och det är förns nu jag fattar att vi kom 7:a, och att vi slog ca 43 - 44 st! Lixom, Min lilla Smirre, dressyrhästen som inte kunde hoppa. har visat att han visst kan! Rikitgt bra t.o.m. Och konkuransen där i Tierp var ju inte precis sådär jättelätt...
Och det VAR faktist en rätt svår bana. Som Smirre klara utan svårigheter.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!