ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

grym, GRYM!

2011-03-27 18:29:40 / 0 kommentarer ..


Han var bäst idag!!
Kom dit i god tid och gick sunt och kollade banan för LDn. Den var rätt lätt, och verkligen inte maxat. Känndes som typ 60 när jag red ? Verkligen inte som den höjd det skulle vara på. Känndes iaf som de, eller så är det bara jag som vant mej vid högre höjder x)

Iaf första klassen .
LD Bedömning A. (innebär att om man rider på lika många fel blir man lika placerad. Alltså , om det ska vara 7 placerade så om det är 4 som går nolla så får vinner dom, resten som fick 4 fel kom tvåa)
Han känndes bäst! Taxerade in sej själv (första gången jag inte hjälpte honom med taxeringen) hade bra frammåtbjudning. Och såklart nollade vi! ;) Så det blev en blågul rosett! Våran tionde vinst! Dock räknar jag inte med den här som en "rikitg" vinst ändå ^^

Andra klassen.
Den var huuur lång som hellst. Tror det var 110-120 startande totalt. ca 50 i kat D.
LC Bedömning A:0/A:0 . Startade som nummer 10. Dubbelnollade, känndes superbra och han svängde så fint så i omhoppningen.gasade när han skulle och sammalde ihop sej när det var lite kortare vägar. Vi gick upp i ledning!
Dock så var det ju typ 40 till som skulle rida så jag blev tillslut 7:a av 11 placerade! Smirres och min första placering i hoppning!
Han var verkligen bääääääst! Hur grym som hellst!
Jättemånga som kom fram och sa " vilken fin häst du har" "han är superfin" "gud vad fint han går/gick/hoppar".
Jätteroligt när dom kommer fram och säger sånt :)



Fler Bilder/film kommer strax :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!