ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

matcha, för din egen eller andras skull ?

2011-03-17 21:52:08 / 1 kommentarer ..


Jag gillar att matcha Smirre med olika färger osv. Har han ett grön schabrak tar jag mer än gärna på mej en likadanfärgad tröja och likadanfärgade lindor. Boots är ett extra plus om man har oxå. Men inte det jag skulle komma till. Utan att många verkar matcha för andras skull lixom ? Att man matchar för att dom andra gör det och vill att andra säger vad fint elr ngt sådant.
Jag menar, MATCHA OCH GÖR ER FINA FÖR ER EGNA SKULL.
Jag matchar Smirre och grejjar och håller på för att jag tkr det är roligt! Jag struntar i om ingen ser. Jag gör det iaf , för jag känner mej lixom fin när jag har gjort det. Jag sträcker på mej lite extra. Och så täner jag alltid innan jag börjar rida "Går det åt helvet nu så gör inte det någonting, för vi är iaf snyggast!" haha.
Sen visst är det kul om andra ser än för det är ju rolig om dom tkr det är snyggt, men jag bryr mej inte. faktist!

Så matcha för er egna skull! :)



ljusblå outfit. Elr ja, den är lite "trasig" på den här bilden, för jag hade inte tid att linda hehh x)

Kommentarer

Jag älskar att matcha! Man känner sig snyggare då! ;)

Fast jag har bara en outfit , som är marinblå. Då blir det från topp till tå, fast det blir ändå inte överdrivet tycker jag :p

2011-03-18 13:43:17
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!