ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Urmysig uteritt

2011-03-29 21:14:17 / 0 kommentarer ..


När jag skulle gå ut till bilen för att åka till stallet bara högg det till i ryggen. Gjorde såååååå ont. Usch ville bara skrika högt just då. Så kunde knappt mocka. Brukar mocka hans box på kanske 15-20 minuter ? Nu tog det en timme för jag var tvungen att ta lååånga pauser emellan för det gjorde så ont :( Trodde inte att jag skulle klara av att sadla heller så jag tog bara ett schabrak och en resorgjord för jag hade ju skodda ridbyxor och ville inte ha så mycket hästhår på dom. Men bara så alla vet. Ta och rid aldrig ut med bara ett schabrak! Fick sitta av 5 gånger kanske och rätta till det. Asdygt!
Smirre var iaf pigg och glad under ridturen. red "galopprundan"  där jag har gasat lite ngr gånger. Och jag kan säga att han verkligen ville springa idag! Han låg på på bettet och i första galoppen tog jag tag i manen utifall han skulle få för sej att bli rodeohäst. Dock hade han fullt upp med att springa så fort som möjligt.
I traven var han jättemjuk och gick i en lång och låg form. Jättefin!




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!