ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Allt är smort!

2011-05-20 22:33:14 / 0 kommentarer ..


Härligt, nu är allt klart! :D Smort sadel,träns,stövlar. Lagt fram allt, packat allt som behövs. Gjort matsäck. Smirre var inte så smutsig så jag tävttade honom inte. Orkade inte (a) Om det krisar imorron så får jag väl dra en trasa över honom. Men rycktade noga gjorde jag allt!

Haha, när det är hoppning är jag inte så noga. Smörjer det mesta, men bara en gång. Orkar inte knoppa manen, eller tvätta honom. Går inte upp så tidigt på morgonen och är max typ 45 min i stallet innan vi ska lasta. Men när det är dressyr, då är jag noga iaf! Smörejer allt 2 gånger minst så det är skinande, är i stallet dagen innan och knoppat och rycktar i typ 2 h. På morgonen är jag där i v'ldigt god tid och bara pysslar och rycktar honom. Men mitt måtto på dressyren, kan man inte vara bäst kan man vara snyggast ;)



Ååh, jag är så grymt taggad!! :D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!