ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Go morron

2011-05-23 07:23:02 / 0 kommentarer ..


Måndag och skola. Aja, går väl an ändå. dock slutar vi sent på måndagar. men men.
När jag kommer hem från skolan lär jag vänta på mamma för min cykel är i stallet. och om jag går = 1 timmes gåtur = det orkar inte Irma med.
Jag hade tänkt rida igenom honom ordentligt på utebanan. Eller i ridhuset. Han har ju gått väääldigt lite i ridhuset den senaste tiden. Inte för att det är något dåligt, men han blev spänd förra gången jag red i ridhuset (Förra hanchenträningen) och vill kolla om han är lika spänd fotfarande. Han har bara varit inne två gånger i ridhuset på en månad ungefär. Förra gången var Hanchenträningen och förrförra gången var under Horse Festival (17 April).


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!