ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Godmorgon

2011-05-14 10:53:47 / 1 kommentarer ..


Vaknade för kanske en halvtimme sen. Ska åka iväg snart för idag ska jag spela match.
Kommer väl hem runt 3. Då ska jag iväg på en gång för jag ska rida för Hanchen med Smirre. Kommer blir riktigt kul! Var nu en månad sedan jag red för henne sist. Hon är ju en helt grym tränare, Jätteduktig! Så om ni får chansen att rida för Hanchen Ressle så tycker jag absolut att ni ska göra det!

Ja, efter att jag ridit för Hanchen ska jag bada Smirre och tvätta honom. Göra honom fin. Och jag överväger faktist att knoppa honom ... Brukar aldrig orka göra det till hoppning, känns onödigt och han är lika fin med som utan knoppar vid hoppning. Ändå tycker jag att det skulle vara kul med variation ... Aaa, vi får se hur det blir! (:

Joooo, för er som inte visste det så ska jag ju tävla på Smirre imorgon! Haha, hoppning! Rider bara Laget (LC+5) .




Kommentarer
Amanda

Laget går i lc :)

2011-05-14 18:55:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!