ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Godnatt

2011-05-24 22:19:17 / 0 kommentarer ..


Imorron blir det en ganska lugn, men ändå stressig dag. Lugn skoldag, har bara 5 lektioner och slutar tidigt. När jag kommer hem ska jag nog städa mitt rum så det blir tipp topp och sen packa. tror iaf jag gör så. När mamma kommer hem ska jag åka till stallet och rida ut lugnt på Smirnoff. Bara chilla i stallet och gosa så mycket som möjligt med honom.
Fick panik idag när jag kom på att jag skulle vara borta från Smirre i 5½ Dag!! Helt ärlig, jag blev kallsvettig när jag tänkte på det. Var ju borta i sommras när vi åkte till Frankrike i två veckor, och visst saknade jag honom. Men inte så fasligt mycket. Nu är jag ju helt fäst vid honom <3 Börjar oroa mej för allt som kan hända när jag är borta. Har ju dock ingen anledning att oroa mej för Mathilda kommer ju ta hand om honom. men ändå, tänk om han hoppar ur hagen (vilket är högts otroligt då hagstaketet är 170 hög ...) och rymmer. Eller om han lyckas öppna boxdörren på natten och är spårlöst borta! Eller ... nä nu lär jag sluta. Skrämmer bara upp mej själv.
Nej, andas Irma andas ;) Lär sova nu. 
Och visst kommer jag sakna Smirre, kommer sakna han supermycket som ni försår, men känns ändå jätteskönt att åka bort och vara borta från allting. Få strunta i allt och bara ta de lugnt. så skönt. Dessutom extra skönt då jag sett att det kommer vara 28 + både torsdag och fredag  ;). Kunde inte se vad vädret skulle vara dom andra dagarna men gissar på varmt. Hoppas iaf hihi.



Haha, Lääääängtar till värme <3 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!