ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

GRS Ponny Team

2011-05-14 11:22:06 / 0 kommentarer ..


I Torsdags fick vi våra lagjackor och lagschabrak. Dom är görsnygga! Snyggaste jackan jag sett om jag ska vara ärlig.
Schabraket är vanligt vitt med silver/vit passpoal som det står "GRS Ponny Team" på med mörkblå texte på ena sidan.
Jackan är mörkblå som det står "Irma" på i fram med silvertexte och "GRS Ponny Team" på ryggen med silver. Görsnyggt! Märket på jackan är Equipage är den är sydd som en kavaj. Man skulle kunna ha den och tävla i för den ser ut som en en kavaj. Dock ska jag inte det, då jag har svart hjälm + väst ;)






Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!