ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hemma igen!

2011-05-31 16:09:58 / 0 kommentarer ..


Nu är jag hemma igen efter många härliga dagar i Italien, Rom! Har varit minst sagt skönt! Kom hem igår typ 12. Packade upp direkt och tog sen en dusch.  sen la jag mej och började plugga NO haha ... Bra lixom att plugga in det man ska ha prov på dagen innan kl halv 2 på kvällen. Men jag var ju übersmart och glömmde matteboken i skåpet i skolan så jag kunde inte plugga till matteprovet, och jag tog med mej NOboken hem , men där glömmde jag den så till det provet kunde jag inte heller plugga till! Ja, ibland undrar jag hur jag lyckas ?! 

Idag i skolan skrev jag två prov då såklart, men tyckte att det gick rätt bra. Skulle ha skrivit två artiklar till SOn när jag var i Rom men det glömmde jag såklart bort, så jag fick bara kasta ihop två ariklar på 8 minuter på en rast innan SOn. Annars var det chill. Fick fika på svenska lektionen (Y) 

Har hursom varit skönt i Rom! ca 30 + och stekande sol alla dagar. Eller nej, en dag var det kallt, 26 + bara ...  ;) Har solat massor och såklart blivit röd. redan första dagen var jag röd som en tomat på axlarna. Shoppat en massa (ett måste om man är i Italien ju!) och gått i Rom så jag fått ont i fötterna. Var riktigt tråkigt att lämmna våran lägenhet ...
Men nu är jag hemma och tar lite mellis innan jag sticker till Smirre som jag saknat massor!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!