ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hemma

2011-05-12 19:40:46 / 0 kommentarer ..


Har varit en lång dag och jag är vrålhungrig nu. Har inte ätit sens 12. Cyklade direkt till stallet och där mockade jag osv. Hoppträning (skriver mer om den sen) . Bytte om och skulle åka hem. Men så satt mamma i möte så jag fick cykla hem oxå. Hehe, brukar slippa det annars för mamma brukar ändå komma ner. Vilket är skönt då det är bara neförsbackar påväg till stallet. Och 1000 uppförsbackar på hemvägen. Jobbigt var det iaf och tog dubbelt så lång tid. Helt slut då jag redan var hungrig innan jag börja cykla.
Dessutom hade jag bara en tun tröja för det var varmt när jag cykla dit. När jag cykla hem var det regn i luften och 12 + ... Kallt med andra ord. Nä nu tar jag en dusch och ska äta lite. sen får ni veta om hoppträningen :)


Mamma filmade så ni får bilder och ev film ikväll =)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!