ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hoppträning

2011-05-19 19:42:58 / 0 kommentarer ..


Det gick sjuktbra!
På framridningen gick han jättefint. Var väl framme för skänkel och fin i munnen. Red mkt f.galopp som han gjorde super!

hoppade sedan fram på volt och det gick bra. Kom nära ngn gång och långt ifrån ngn gång. men jättebra vissa gånger! Sen hoppade vi igenom en 3-kombination. Superfin var han!
Skrittpaus och sen skulle vi hoppa en bana på 7 hinder. När det var min tur höjdes det och blev rätt så högt. Första hindret låg på kanske 1 m men resten på 110-115 cm. Högsta banan jag hoppat honom på hittils iaf.
Ettan, tvåan och trean gick bra. Sen mot fyran (som var högst och bredast) fegade jag ur och tänkte att de där hindret kommer Smirre aldrig klara av. Så jag lät honom bli lång och så smet han förbi. Klant Irma!
Hoppade iaf resten av banan superbra!!

jag är jättejättenöjd med träningen! :D och mamma tog med kameran så bilder kommer ikväll!



Min favoritbild just nu <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!