ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mysig ponny

2011-05-23 20:52:33 / 0 kommentarer ..


ed i ridhuset idag. dressyr. Skrittade först fram ute som vanligt och sen väl inne tog jag tyglarna och bröjade jobba honom lång och låg i skritten. Han hade faktist en superbra skritt och frammåtbjudning. Började efter ett tag att trava och galoppera fram honom. Och han var som en dröm att rida <3 Frammåtbjudning, tog stöd på bettet , gick lång och låg i en ärlig form redan från början. Hade rygg och bakben med sej. Vad säger man, underbara ponny! <3
Han fick en liten skrittpaus och sen tog jag tyglarna igen och började vända upp på medelinjen i trav lättridning och flytta försiktigt ut till spåret. Tyckte att han gjorde det skitbra med bibehållen takt och schvung. Och sen kom jag på att jag flyttade för höger skänkel = det varv han har allra svårast för att flytta. Då fick jag mej en glad överraskning ;)
Sen jobbade jag på med lite skänkelvikningar in från väggen och ut till medelinjen. Avslutade med att göra f.galopp och ngr enkla byten som gick bra. Är supernöjd med honom! Länge sedan jag hade sån här feeling :D

 
bästbästbästbäst är du

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!