ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nästa tävling!

2011-05-22 21:27:41 / 2 kommentarer ..


Har redan planerat in nästa tävling! Det blir en regional dressyr i Knivsta, jag tänkte rida LA:2. Kanske inte kommer gå så bra för vi är ju borta och kommer hem den 1 Juni. Alltså kommer jag bara rida honom 3 dagar innan. Men äsch, känner att jag vill komma ut på dressyrbanorna nu när han är så fin! Och LA:2 är ju på den nivån vi är på. Och det programmet är det inte många som har. Alltså ligger den här tävlingen helt perfekt! Kommer bli grymt kul! Jag har ju inte dressyrtävlat sedan den 2 April. Jösses! Ja det är på tiden.
Sen vill jag komma ut på en LA:1a bara om den ligger nära. Vill gärna sätta den på över 70 % ;) Om jag får till skänkelvikningarna och skritten så kommer det säkert att gå! 



Bild från våran senaste dressyrtävling. Bollnäs, en LA:1an. Tyckte att det gick dålig, eller inte lika bar som det kunde gått. Inte den bästa ritt vi gjort om man säger så då. Kom iaf tvåa på 67% (:

Kommentarer
Julia

Sen kan du kolla upp Insjöns RK, dom har en Reg dressyr i början av juli, Bra träning till NFSM :D

2011-05-22 21:48:58
Lovisa

hej, vilket län söker du på när du söker efter tävlingar? :)

2011-05-23 19:39:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!