ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Sommaren

2011-05-24 21:53:39 / 1 kommentarer ..


Har taggat till riktigt ordentligt nu inför sommaren. har planerat in så många tävlingar och träningar!
Ungefär såhär vill jag att det ska se ut :

4 Juni Reg dressyr Knivsta LA:2

18 Juni lokal hoppning ockelbo Lag LC/LB ELLER Reg dressyr Roslagen LA:1 LAP:1

1-3 Juli tredagars träningsläger för Fredrik uppe i huddik m utvecklingsteamet. Både jag och Smirre sover över.

10 Juli Reg dressyr Insjön klasser ?

28-31 Juli New Forset SM! Fredag LA:1 Lördag utställning, LA:4 LB hopp Söndag LB:1 (ställer alltså upp i LB-kombinationen då mina tankar om att vi ska vara klara för LAhopp har börjat ge vika. Men vi ska försöka träna upp oss så vi kan starta SMklassen i kombinationen)

Så vill jag att det ska se ut. Och att vi åker till någon terrängträning i Hofors. Och såklart ska jag träna stenhårt. Med en massa bad, busgalopp, långritter och ha ett riktigt bra sommarlov därimellan!

Sen i Augusti hade Tierp ett Reg/nat hoppmeeting som jag tänkte att om hoppningen flyter på, åka och strata ngr klasser. Ligger ju nära :)



GUD SÅ TAGGAD PÅ SOMMAR JAG ÄR!



Kommentarer
Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken http://linnforsstrom.blogg.se/

Ses på New Forest SM :D

2011-05-27 15:59:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!